Bolt marketing – hogyan csinálják a profi kiskereskedők?

A termékismerettől a jól bevezetett boltig

A hazai boltok nagy része sajnos még manapság is a kényszervállalkozás kategóriába sorolható, így aztán nem csoda, hogy hol itt, hol ott nyílik egy bolt, ami aztán 3-4 hónap múlva már be is zár. A bolt nyitása is igényel marketing munkát, átgondolást, marketinges szemléletmódot – természetesen az áruismereten és a vevők szeretetén túl!

Milyen marketing eszközökkel dolgozik egy profi bolt? Mikben lehet még gondolkodni? Ne feledjük, minden kiskereskedelmi franchise is egy jó boltból indult…

A tréning ára: 2.500 Ft

Videóanyagok hossza: 35 perc

Konzultáció: a tervezett bolt ötletének marketing véleményezése

A tréningre jelentkezés módja

1. A jelentkezési űrlap kitöltésével küldje el nekünk számlázási nevét, címét, amelyre mi a választott tréning(ek) díjával díjbekérőt küldünk a megadott e-mail címre.

2. A díj kifizetése után létrehozzuk felhasználónevét és jelszavát, melyről szintén e-mailben értesítjük.

3. Miután a Belépés oldalon bejelentkezett, a választott tréning oldalán jelezze, hogy készen áll a tréning elkezdésére. Az adminisztrátor jóváhagyása után a tréning elkezdhető.

Ha megvásárolta ezt a tréninget és rendelkezik felhasználói fiókkal, jelentkezzen be a tréning elkezdéséhez!

A tréning tematikája:

  • Milyen marketingmunkát kell elvégezni még a bolt nyitása előtt?
  • Mit jelent az, hogy a bolt is márka?
  • Miket figyeljünk, amikor üzlethelyiséget választunk?
  • Milyen marketing munkát végezzünk / végezhetünk a boltban?

Mit tanulhatunk meg a tréningen?

  • Segítséget kapunk ahhoz, hogy a bolt nyitása előtt hogyan gondoljuk át a marketing teendőket.
  • A kiskereskedelemben használt legmodernebb marketing eszközökről is ismereteket szerzünk.
  • Esettanulmányokból kaphatunk ötleteket saját boltunk fejlesztéséhez.

Milyen előképzettség szükséges a tréninghez?

  • Alapszintű számítógépes ismeretek szükségesek.

Kiknek készült a tréning?

  • Bolt nyitását tervezőknek.
  • Bolt tulajdonosoknak, akik szeretik a boltjukat, és szeretnék profi szintre emelni a színvonalát.
  • Marketingeseknek, akik nem dolgoztak a kereskedelemben, és szeretnének gyakorlati tapasztalatokról hallani.