Facebook kampány beállítás – alapfokon, kezdőknek

A Facebook marketing és a hirdetések alapjai

Milyen szerepet szánhatunk a Facebooknak online marketing eszközeink palettáján? Miért fontos, hogy megismerjük a Facebook felhasználókat, motivációikat, viselkedésüket? Fészbúkos marketing aktivitásunk megtervezéséhez ezt kell kiindulópontnak tekintenünk, hogy azt és úgy hirdessünk, hogy az meg is érje.

A Facebook hirdetési felülete szinte havonta változik, így a kampány beállítását bemutató videók a LÉNYEGRE hívják fel a figyelmet: azokra a pontokra, amik a sok változtatás után is odafigyelést igényelnek, hogy a kampány utána minél hatékonyabban tudjon futni.

A tréning ára: 5.500 Ft

Videóanyagok hossza: 2 óra

Konzultáció: Facebook kampányterv véleményezése

A tréningre jelentkezés módja

1. A jelentkezési űrlap kitöltésével küldje el nekünk számlázási nevét, címét, amelyre mi a választott tréning(ek) díjával díjbekérőt küldünk a megadott e-mail címre.

2. A díj kifizetése után létrehozzuk felhasználónevét és jelszavát, melyről szintén e-mailben értesítjük.

3. Miután a Belépés oldalon bejelentkezett, a választott tréning oldalán jelezze, hogy készen áll a tréning elkezdésére. Az adminisztrátor jóváhagyása után a tréning elkezdhető.

Ha megvásárolta ezt a tréninget és rendelkezik felhasználói fiókkal, jelentkezzen be a tréning elkezdéséhez!

A tréning tematikája:

  • Mit kell tudni a Facebookról marketing szempontból?
  • Az algoritmus
  • Kik a fészbúkozók? A felhasználók csoportjai
  • Mi az a reklámkerülés?
  • Facebook kampányok beállítása (egyszerű kampányok)
  • A kampány eredmények értékelése

Mit tanulhatunk meg a tréningen?

  • Belepillanthatunk abba a gondolkodásmódba, amit a marketing szakember használ, amikor média eszközt választ.
  • Átgondolhatjuk a tréninggel párhuzamosan saját marketing üzenetünket, kampánytervünket.
  • A legegyszerűbb módon végignézhetjük a kampány beállítását a Facebook felületén. (2019. áprilisi állapot)
  • Megtanulhatjuk, milyen paraméterek alapján elemezhetjük a kampány eredményességét.

Milyen előképzettség szükséges a tréninghez?

  • Alapszintű számítógépes ismeretek szükségesek.
  • A Facebook kampány beállításához középszintű internet felhasználói ismeret szükséges.

Kiknek készült a tréning?

  • Azoknak, akik a legegyszerűbb módon szeretnék a Facebook hirdetés segítségével weboldalukra terelni a látogatókat.
  • Vállalkozóknak, akik sokat tudnak saját vállalkozásukról, üzletükről, és a leghatékonyabban szeretnének Facebook kampányt indítani.
  • Kezdő marketingeseknek és marketing asszisztenseknek, a kezdő lépések megtételéhez.