SEO szövegírás: honlapszövegírás keresőoptimalizált módon

Hogyan tudunk olyan szöveget írni a honlapunkra, amit a Google előkelő helyen hoz fel, és még a látogatók is szeretik?

Ez nem marketing habverés. Hiszen a mai keresőoptimalizálás maga sem erről szól…

Több mint 10 év keresőoptimalizálási és szövegírási gyakorlata alapján készült ez a tréning anyag. Alapját nemcsak a sikermarketing.hu weboldal tervezési és optimalizálási gyakorlata adja, de az az “élő” tréning is, amelyet rendszeresen tartunk, és ami az évek során számos ügyfelünknek segített “láttatni magát” honlapja segítségével. A jól megírt és összerakott weboldal nemcsak a vevők, de a média érdeklődését is felkeltette.

Videóanyagok hossza: több mint 3 óra

Konzultáció: egy oldalnyi webszöveg ellenőrzése, szerkesztése, javítási tanácsok

A tréningre jelentkezés módja

1. Jelentkezni sikermarketing.hu weboldalunkon tud, ahol bankkártyával vagy banki átutalással is fizethet. https://www.sikermarketing.hu/online-tanfolyamok/

2. A díj kifizetése után manuálisan létrehozzuk felhasználónevét és jelszavát, melyről e-mailben értesítjük. Elektronikus számláját e-mailben kapja meg.

3. A tréning elkezdése után elállás nem lehetséges.

Ezt a tréninget a hallgatói fiókból indított jelentkezéssel lehet megnézni. Bejelentkezés a következő linken: belépés.

A tréning tematikája:

  • A SEO honlapszövegírás tréning anyaga a keresőoptimalizálás lényegének magyarázatával indul.
  • Ezután megismerkedünk a különböző honlapszövegek típusaival – remélhetőleg itt már sok minden letisztul a hallgatók számára, ha olvasgattak vagy nézelődtek már a témában, hogy milyen is a jó honlapszöveg, vagy hogyan kell marketing szöveget írni.
  • Kulcsszó kutatás a következő nagy témánk. Milyen eszközeink vannak erre az interneten? Melyik a leghatékonyabb?
  • Megmutatok két technikát, amelyek segítségével jobb MINŐSÉGŰ honlapszöveget tudunk írni, miközben persze nem tévesztjük szem elől a keresőoptimalizálást és a kulcsszavainkat. Kulcsszavunk – stílszerűen – az empátia!
  • Keresőoptimalizált szövegírás: mitől lesz egy honlapoldal optimalizált? Részletesen végignézzük, mire kell ügyelnünk, amikor a kulcsszóval a fejünkben leülünk szöveget írni. Hogyan lehet növelni a szövegben a kulcsszó előfordulását, anélkül, hogy az zavaró lenne az olvasó számára?
  • Mire kell figyelni, amikor a szöveget felvisszük a honlapra? Némi HTML ismeretet is átadok, bemutatom egy WordPress honlapon, hogy ez hogyan működik.
  • Webergonómiai tanácsok a honlapszövegíráshoz – ne feledjük, hogy a honlap használati tárgy, nem írói munkásságunk színtere… Szem előtt kell tehát tartani a honlapok ergonómiáját, használhatóságát.
  • A SEO szövegírás mellett létező két másik honlapszövegírási módról is lesz szó röviden, hiszen ezeknek is van létjogosultsága egy-egy honlapon – a gyakorlatban is használható tippeket adok.
  • Mit írjunk a honlapunkra szövegként? Bizonyos tartalomtípusokhoz kézzelfogható listát adok (így például hogyan érdemes megírni a Rólunk, a Szolgáltatásaink vagy egy-egy webáruházi termékoldal szövegét).
  • Esettanulmányok, letölthető szövegírási “étlap”, ajánlott irodalom.

Mit tanulhatunk meg a tréningen?

  • Ki tudjuk választani, milyen kulcsszavak lehetnek értékesek.
  • Meg tudjuk írni saját honlapunk egy-egy oldalát.
  • Megismerjük azokat a technikákat, amikkel élvezetesebb, jobb szöveget tudunk írni, amellett, hogy SEO szerint is írunk.
  • El tudunk indulni nemcsak a keresőoptimalizált szövegírás, de a tartalommarketing útján is.

Milyen előképzettség szükséges a tréninghez?

  • A tréning elvégzéséhez alapszintű számítógépes ismeretek szükségesek.
  • Előny, ha a tanuló már hallott a keresőoptimalizálásról (SEO), de az első részben lesz szó róla.
  • Jó, ha a hallgatónak van már gyakorlata szövegírásban (pl. szakdolgozat).

Kiknek készült a tréning?

  • Honlaptulajdonosoknak, akik már tudnak honlapjukra technikailag szöveget rögzíteni, és azt szeretnék megtanulni, hogyan írjanak olyan szöveget, amit a Google is “szeret”.
  • Bloggereknek, akik az interneten “láthatóvá” is szeretnének válni.
  • Webáruház tulajdonosoknak, akik szeretnék növelni webshopjuk látogatószámát a Google keresőből.
  • Marketingeseknek, online marketingeseknek, akik szeretnének tapasztalatokat hallani a gyakorlatból, és megszerezni egy egyre inkább versenyképes tudást.