Egy tréning, egy konferencia, egy fejtágító pont annyit ér, amennyit a tréning után használni lehet belőle.

Mit fogsz csinálni hétfőn reggel? – tették fel a kérdést egy-egy céges, belső tréning után a Colgate-Palmolive-nél.

A megközelítés roppant módon tetszett, hiszen a tréningen hallottakat azonnal lefordította a napi menedzsment gyakorlat szintjére.

Ebben a megközelítésben tartom minden tréningemet, hiszen nem azért jön hozzánk a vállalkozó vagy egy vállalkozás alkalmazottja, hogy homályos, nehezen megfogható, vagy éppen követhetetlenül bonyolult elméleteket, hangzatos szövegeket és metódusokat hallgasson.

Éppen ezért indítunk az egyszerűtől, és jutunk el a még laikus szempontból is érthetőig. Nyilvánvaló, hogy egy olyan szakmát (a marketinget), amit több mint 2 évig tanítottak nekem a Közgázon és amit a gyakorlatban 25 éve művelek, nem lehet néhány óra alatt megtanítani. De a lényegét, a gondolkodásmódot, és a módszeres átgondolást segítő elméleteket igenis át lehet adni!

Ha elméletről beszélek – azért teszem, hogy egy szamárvezetőt adjak az átgondoláshoz.

Ha a gyakorlati különbségeket sorolom – azért mondom, hogy mindenki számára világossá váljon, hogy a marketing és annak minden részterülete nem egy fekete-fehér szakterület, vagyis ami az egyiknek sikerül, a másiknak nem.

Ha esettanulmányokat mutatok be – arra irányítom a figyelmet, ami nagyon jó, vagy éppen messze elkerülendő.

Tréningjeimet azoknak szánom, akik SZERETNEK gondolkodni, és inspirációt szerezni.

Melyek a gyakorlati megközelítés eszközei?

  • Letölthető dokumentum sablonok magyarázatokkal;
  • Esettanulmányok a videókon;
  • E-mail konzultáció a tréning elvégzése után.