Hogyan lehet felpörgetni egy webáruház forgalmát?
Webáruház – a minőségi lépés, amit bárki megléphet
Tudatosítsuk azokat a tényezőket, amiken állhat vagy bukhat a webáruház forgalma! Sok olyan pont van, amelyet – ha ismerjük az összefüggéseket – mi magunk is megcsinálhatunk a webshop adminisztráció során. Igen, programozói fejlesztés nélkül!
Esettanulmányon keresztül mutatom be a fejlesztés lehetőségeit. Gyakorlati tanácsok, amiket akár már holnap el lehet kezdeni alkalmazni, az eredmény pedig előbb-utóbb meg fog mutatkozni.
Videóanyagok hossza: több mint 2 óra
Konzultáció: a tréning alapján megírt termékszöveg véleményezése
A tréningre jelentkezés módja
1. Jelentkezni sikermarketing.hu weboldalunkon tud, ahol bankkártyával vagy banki átutalással is fizethet. https://www.sikermarketing.hu/online-tanfolyamok/
2. A díj kifizetése után manuálisan létrehozzuk felhasználónevét és jelszavát, melyről e-mailben értesítjük. Elektronikus számláját e-mailben kapja meg.
3. A tréning elkezdése után elállás nem lehetséges.
Ezt a tréninget a hallgatói fiókból indított jelentkezéssel lehet megnézni. Bejelentkezés a következő linken: belépés.A tréning tematikája:
- Vásárlói döntéshozatal a webáruházi vásárlásnál
- Esettanulmány: magyar és külföldi webshop példák egy konkrét terméken bemutatva
- A sikeres eladáshoz vezető szemléletmód
- Eszközök, feladatok, lehetőségek
- Hogyan adminisztráljuk a webáruházat?
- WordPress Woocommerce admin
- Képleméretezés
Mit tanulhatunk meg a tréningen?
- Hogyan működik a fogyasztói döntéshozatal a webáruházban?
- Milyen szemléletmóddal kell nekiülni a termékek webáruházi bemutatásának?
- Jó példák esettanulmányok alapján
- Adminisztrálás Woocommerce webáruházban és a képméretezés
Milyen előképzettség szükséges a tréninghez?
- Webáruház kezelési gyakorlat
- Középszintű számítástechnikai gyakorlat
Kiknek készült a tréning?
- Webáruház tulajdonosok és adminisztrátorok számára.
- Webáruház indításán gondolkodóknak.
- Online marketinggel foglalkozóknak.