Hogyan lehet felpörgetni egy webáruház forgalmát?

Webáruház – a minőségi lépés, amit bárki megléphet

Tudatosítsuk azokat a tényezőket, amiken állhat vagy bukhat a webáruház forgalma! Sok olyan pont van, amelyet – ha ismerjük az összefüggéseket – mi magunk is megcsinálhatunk a webshop adminisztráció során. Igen, programozói fejlesztés nélkül!

Esettanulmányon keresztül mutatom be a fejlesztés lehetőségeit. Gyakorlati tanácsok, amiket akár már holnap el lehet kezdeni alkalmazni, az eredmény pedig előbb-utóbb meg fog mutatkozni.

Videóanyagok hossza:  több mint 2 óra

Konzultáció: a tréning alapján megírt termékszöveg véleményezése

A tréningre jelentkezés módja

1. Jelentkezni sikermarketing.hu weboldalunkon tud, ahol bankkártyával vagy banki átutalással is fizethet. https://www.sikermarketing.hu/online-tanfolyamok/

2. A díj kifizetése után manuálisan létrehozzuk felhasználónevét és jelszavát, melyről e-mailben értesítjük. Elektronikus számláját e-mailben kapja meg.

3. A tréning elkezdése után elállás nem lehetséges.

Ezt a tréninget a hallgatói fiókból indított jelentkezéssel lehet megnézni. Bejelentkezés a következő linken: belépés.

A tréning tematikája:

  • Vásárlói döntéshozatal a webáruházi vásárlásnál
  • Esettanulmány: magyar és külföldi webshop példák egy konkrét terméken bemutatva
  • A sikeres eladáshoz vezető szemléletmód
  • Eszközök, feladatok, lehetőségek
  • Hogyan adminisztráljuk a webáruházat?
  • WordPress Woocommerce admin
  • Képleméretezés

Mit tanulhatunk meg a tréningen?

  • Hogyan működik a fogyasztói döntéshozatal a webáruházban?
  • Milyen szemléletmóddal kell nekiülni a termékek webáruházi bemutatásának?
  • Jó példák esettanulmányok alapján
  • Adminisztrálás Woocommerce webáruházban és a képméretezés

Milyen előképzettség szükséges a tréninghez?

  • Webáruház kezelési gyakorlat
  • Középszintű számítástechnikai gyakorlat

Kiknek készült a tréning?

  • Webáruház tulajdonosok és adminisztrátorok számára.
  • Webáruház indításán gondolkodóknak.
  • Online marketinggel foglalkozóknak.