Hogyan tudunk jobb termékfotókat készíteni webáruházhoz vagy a Jófogásra?
Termékfotózás alapok laikusoknak
Nagyon egyszerűen mutatjuk be, hogyan lehet jobb fotókat készíteni anélkül, hogy sok időt töltenénk a fotózás alapjainak megtanulásával vagy borsos áron vásárolnánk profi fotós eszközöket, beleértve a retusáláshoz szükséges szoftvert, a Photoshop-ot is. Olyan apró trükköket mutatunk meg, amikkel már jelentős eredményt tudunk elérni, kelendőbbé téve ezáltal a terméket, akár webáruházban, akár a Jófogáson vagy a Vaterán árulunk.
Videóanyagok hossza: 1 óra 20 perc
Konzultáció: 5 termékfotó véleményezése
A tréningre jelentkezés módja
1. Jelentkezni sikermarketing.hu weboldalunkon tud, ahol bankkártyával vagy banki átutalással is fizethet. https://www.sikermarketing.hu/online-tanfolyamok/
2. A díj kifizetése után manuálisan létrehozzuk felhasználónevét és jelszavát, melyről e-mailben értesítjük. Elektronikus számláját e-mailben kapja meg.
3. A tréning elkezdése után elállás nem lehetséges.
Ezt a tréninget a hallgatói fiókból indított jelentkezéssel lehet megnézni. Bejelentkezés a következő linken: belépés.A tréning tematikája:
- Mit kell tudnia egy fényképezőgépnek, ha termékfotót akarunk készíteni vele?
- Fotózási fogalmak: rekesz, záridő, objektív
- A fény mennyisége és minősége
- Fehéregyensúly
- Világítás
- Kompozíció
- Színkorrekció – a legegyszerűbb eszközökkel
- Képek átméretezése
- Fotózási eszközök házilag, egyszerűen
- Esettanulmányok
- Trendi termékfotók
Mit tanulhatunk meg a tréningen?
- Egyszerű fotózási beállításokat, amikkel nagyságrendileg javulhat képeink minősége.
- Megismerkedünk a különböző fények jellemzőivel.
- Megtudhatjuk, hogyan készíthetünk házilag a fotózást jelentősen támogató eszközöket.
- Egyszerű, különösebb előképzettséget nem kívánó fotómanipulációs eszközöket ismerünk meg.
Milyen előképzettség szükséges a tréninghez?
- Középszintű számítógépes ismeretek szükségesek.
- Alapszintű fotózási tudás szükséges.
Kiknek készült a tréning?
- Webáruház tulajdonosoknak, akik szeretnék saját maguk fotózni termékeiket.
- Értékesítőknek, akik az interneten adnak el (pl. Jófogás, Vatera)