Hogyan tudunk jobb termékfotókat készíteni webáruházhoz vagy a Jófogásra?

Termékfotózás alapok laikusoknak

Nagyon egyszerűen mutatjuk be, hogyan lehet jobb fotókat készíteni anélkül, hogy sok időt töltenénk a fotózás alapjainak megtanulásával vagy borsos áron vásárolnánk profi fotós eszközöket, beleértve a retusáláshoz szükséges szoftvert, a Photoshop-ot is. Olyan apró trükköket mutatunk meg, amikkel már jelentős eredményt tudunk elérni, kelendőbbé téve ezáltal a terméket, akár webáruházban, akár a Jófogáson vagy a Vaterán árulunk.

 

A tréning ára: 5.500 Ft

Videóanyagok hossza: 1 óra 20 perc

Konzultáció: 5 termékfotó véleményezése

A tréningre jelentkezés módja

1. A jelentkezési űrlap kitöltésével tud jelentkezni tréningünkre VAGY a sikermarketing.hu weboldalunkon, ahol bankkártyával vagy banki átutalással is fizethet.

2. A díj kifizetése után manuálisan létrehozzuk felhasználónevét és jelszavát, melyről e-mailben értesítjük. Elektronikus számláját e-mailben kapja meg.

3. A tréning elkezdése után elállás nem lehetséges.

Ha megvásárolta ezt a tréninget és rendelkezik felhasználói fiókkal, jelentkezzen be a tréning elkezdéséhez!

A tréning tematikája:

  • Mit kell tudnia egy fényképezőgépnek, ha termékfotót akarunk készíteni vele?
  • Fotózási fogalmak: rekesz, záridő, objektív
  • A fény mennyisége és minősége
  • Fehéregyensúly
  • Világítás
  • Kompozíció
  • Színkorrekció – a legegyszerűbb eszközökkel
  • Képek átméretezése
  • Fotózási eszközök házilag, egyszerűen
  • Esettanulmányok
  • Trendi termékfotók

Mit tanulhatunk meg a tréningen?

  • Egyszerű fotózási beállításokat, amikkel nagyságrendileg javulhat képeink minősége.
  • Megismerkedünk a különböző fények jellemzőivel.
  • Megtudhatjuk, hogyan készíthetünk házilag a fotózást jelentősen támogató eszközöket.
  • Egyszerű, különösebb előképzettséget nem kívánó fotómanipulációs eszközöket ismerünk meg.

Milyen előképzettség szükséges a tréninghez?

  • Középszintű számítógépes ismeretek szükségesek.
  • Alapszintű fotózási tudás szükséges.

Kiknek készült a tréning?

  • Webáruház tulajdonosoknak, akik szeretnék saját maguk fotózni termékeiket.
  • Értékesítőknek, akik az interneten adnak el (pl. Jófogás, Vatera)