Marketing – az ötlettől a reklámozásig

Marketing stratégia és marketing terv – gyakorlatok kizárólag gondolkodóknak! Mert van marketing a tukmáláson túl is…

Hogyan áll hozzá egy világcég egy termék bevezetésének? Mit lehet ebből átemelni a kisvállalkozások, a mikrovállalkozások világába? A gondolkodásmódot mindenképpen!

Elmagyarázom, hogy a tankönyvinek tűnő megnevezések és modellek hogyan használhatók a gyakorlatban és megmutatom, hogyan használjuk ezeket akkor, amikor kisvállalkozások marketingjét építjük fel napi munkánk során.

A tréning ára: 9.500 Ft

Videóanyagok hossza: 5,5 óra

Konzultáció: tréning anyag szerint készített marketing terv véleményezése

A tréningre jelentkezés módja

1. A jelentkezési űrlap kitöltésével küldje el nekünk számlázási nevét, címét, amelyre mi a választott tréning(ek) díjával díjbekérőt küldünk a megadott e-mail címre.

2. A díj kifizetése után létrehozzuk felhasználónevét és jelszavát, melyről szintén e-mailben értesítjük.

3. Miután a Belépés oldalon bejelentkezett, a választott tréning oldalán jelezze, hogy készen áll a tréning elkezdésére. Az adminisztrátor jóváhagyása után a tréning elkezdhető.

Ha megvásárolta ezt a tréninget és rendelkezik felhasználói fiókkal, jelentkezzen be a tréning elkezdéséhez!

A tréning tematikája:

  • Először tisztázom, mire képes a marketing és mit nem várhatunk el tőle. Mert bizony, a nagyvállalatok sem minden termékbevezetése sikeres, még akkor sem, ha milliókat költenek a reklámra!
  • Beszélek a modern marketing megközelítésről, aminek nagyon fognak örülni azok, akik a marketinges habverést és tukmálást nem érzik magukénak.
  • A marketing stratégia készítést megelőző “feladatokkal” folytatjuk: mit mondjunk magunkról? kiket vegyünk célba?
  • A marketing stratégiát a marketing tervben vesszük végig részletesen. Szó kerül arról is, hogy a marketing stratégiát hogyan és mikor kell felülbírálni.
  • Néhány leckében beszélek a boltok marketingjéről is, sőt, esettanulmányokat is mutatok.
  • A kommunikáció, vagyis a reklám egy nagyon hangsúlyos részt kap a tréning anyagában. Arra a területre koncentrálok leginkább, amelyet évtizedes KKV gyakorlatom alapján a leghatékonyabbnak tartok: az online jelenlétre. Remélem, néhány félreértést is sikerül eloszlatni.
  • B2B marketing – más-e, és ha igen, mitől más, mint a B2C marketing? (és melyik mit jelent?).
  • Esettanulmányok, összefoglalás és egy teszt zárja a tréning anyagát.

Mit tanulhatunk meg a tréningen?

  • A hallgatók a tréning végére átlátják a profi marketing megközelítés lényegét.
  • Képesek lesznek a saját vállalkozásukat, annak jövőbeli irányait profin átgondolni.
  • El tudnak igazodni a marketing eszközök világában, tudnak választani, hogyan érdemes reklámozniuk.

Milyen előképzettség szükséges a tréninghez?

  • Alapszintű számítógépes ismeretek szükségesek.
  • Előny, ha a hallgatónak van saját vállalkozási gyakorlata, vagy egy konkrét vállalkozási ötlete, amelyet szeretne kidolgozni.

Kiknek készült a tréning?

  • Vállalkozás indítását tervezőknek.
  • Gyakorló vállalkozóknak, akik szeretnének jobban érteni a marketinghez.
  • Marketing stratégián és marketing terven dolgozóknak.