Marketing – az ötlettől a reklámozásig
Marketing stratégia és marketing terv – gyakorlatok kizárólag gondolkodóknak! Mert van marketing a tukmáláson túl is…
Hogyan áll hozzá egy világcég egy termék bevezetésének? Mit lehet ebből átemelni a kisvállalkozások, a mikrovállalkozások világába? A gondolkodásmódot mindenképpen!
Elmagyarázom, hogy a tankönyvinek tűnő megnevezések és modellek hogyan használhatók a gyakorlatban és megmutatom, hogyan használjuk ezeket akkor, amikor kisvállalkozások marketingjét építjük fel napi munkánk során.
Videóanyagok hossza: 5,5 óra
Konzultáció: tréning anyag szerint készített marketing terv véleményezése
A tréningre jelentkezés módja
1. Jelentkezni sikermarketing.hu weboldalunkon tud, ahol bankkártyával vagy banki átutalással is fizethet. https://www.sikermarketing.hu/online-tanfolyamok/
2. A díj kifizetése után manuálisan létrehozzuk felhasználónevét és jelszavát, melyről e-mailben értesítjük. Elektronikus számláját e-mailben kapja meg.
3. A tréning elkezdése után elállás nem lehetséges.
Ezt a tréninget a hallgatói fiókból indított jelentkezéssel lehet megnézni. Bejelentkezés a következő linken: belépés.A tréning tematikája:
- Először tisztázom, mire képes a marketing és mit nem várhatunk el tőle. Mert bizony, a nagyvállalatok sem minden termékbevezetése sikeres, még akkor sem, ha milliókat költenek a reklámra!
- Beszélek a modern marketing megközelítésről, aminek nagyon fognak örülni azok, akik a marketinges habverést és tukmálást nem érzik magukénak.
- A marketing stratégia készítést megelőző “feladatokkal” folytatjuk: mit mondjunk magunkról? kiket vegyünk célba?
- A marketing stratégiát a marketing tervben vesszük végig részletesen. Szó kerül arról is, hogy a marketing stratégiát hogyan és mikor kell felülbírálni.
- Néhány leckében beszélek a boltok marketingjéről is, sőt, esettanulmányokat is mutatok.
- A kommunikáció, vagyis a reklám egy nagyon hangsúlyos részt kap a tréning anyagában. Arra a területre koncentrálok leginkább, amelyet évtizedes KKV gyakorlatom alapján a leghatékonyabbnak tartok: az online jelenlétre. Remélem, néhány félreértést is sikerül eloszlatni.
- B2B marketing – más-e, és ha igen, mitől más, mint a B2C marketing? (és melyik mit jelent?).
- Esettanulmányok, összefoglalás és egy teszt zárja a tréning anyagát.
Mit tanulhatunk meg a tréningen?
- A hallgatók a tréning végére átlátják a profi marketing megközelítés lényegét.
- Képesek lesznek a saját vállalkozásukat, annak jövőbeli irányait profin átgondolni.
- El tudnak igazodni a marketing eszközök világában, tudnak választani, hogyan érdemes reklámozniuk.
Milyen előképzettség szükséges a tréninghez?
- Alapszintű számítógépes ismeretek szükségesek.
- Előny, ha a hallgatónak van saját vállalkozási gyakorlata, vagy egy konkrét vállalkozási ötlete, amelyet szeretne kidolgozni.
Kiknek készült a tréning?
- Vállalkozás indítását tervezőknek.
- Gyakorló vállalkozóknak, akik szeretnének jobban érteni a marketinghez.
- Marketing stratégián és marketing terven dolgozóknak.