Florárium készítés

(3 modul)

Csodás miniatűr kertek – hobbi tanfolyam

Meglátni és megszeretni – a mondás tökéletesen illik a floráriumokra, ezekre az üvegbe ültetett csodás növénykompozíciókra. Az elkészítésük kíván kézügyességet és ismeretet, na meg persze érzéket a jó design-hoz. Ami megtanulható, azt ebből az online tanfolyamban megmutatjuk.

Videó anyagok hossza: több, mint 1 óra

Webdesign

(3 modul)

Mitől lesz szép egy weboldal design-ja? Hogyan függ össze a design, a funkció és az, hogy mi van a “vonal másik végén”, a felhasználónál?

Eszközök, amelyekkel a weboldal design elkészítését kísérjük.

  • A webdesign és a SEO
  • A webdesign-nal kapcsolatos elvárások a 2020-as évek elején.
  • Játékterünk a design-ban.
  • Egy terv vagy több terv?
  • Webdesign trendek.

Videó anyagok hossza: 1,5 óra

SEO keresőoptimalizálás

(2 modul)

Hogyan rangsorolja a Google weboldalakat? Mit tehet meg a weboldaltulajdonos, ha keresőoptimalizálni szeretné weboldalát?

Keresőoptimalizálás ÉRTHETŐEN.

  • Google ajánlások
  • A legújabb SEO: holisztikus szemlélet
  • A tiltott módszerek
  • Linképítés dióhéjban
  • Fókuszban a kulcsszó
  • Fókuszban a keresési szándék!
  • WordPress SEO
  • Gyakorlati SEO weboldaltulajdonosoknak

Videó anyagok hossza: 5 óra

Weboldal tartalom

(2 modul)

Mit írjunk a weboldalunkra?

Erre az alapkérdésre keressük és adjuk meg a választ a tréningben, bemutatva az egyes tartalmi típusokat, amelyeket a weboldalaknak tartalmazniuk célszerű.

Technikát és azonnal hasznosítható szövegírási tippeket is adunk.

  • Milyen a jó webszöveg? Hogyan illeszthető be saját szövegírási stílusunk a weboldalunkba?
  • Főoldal, Rólunk, Áraink, Termékeink, Szolgáltatásaink stb. szövegírási tanácsok
  • Landing oldal – speciális elvárások.
  • Technika a jobb ráhangolódáshoz.
  • Szövegírási tippek.

Videó anyagok hossza: 1 óra

Énmárka építés

(3 modul)

Énmárka, personal brand vagy me brand. Új szakkifejezések, de régi jelenség. Sok velünk élő márkáról nem is sejtjük, hogy énmárkaként indultak…

Mi az az énmárka pontosan? Kinek javasolható az énmárka építés?

Az elemzéstől a márkaelemek meghatározásáig sok példával.

  • Az énmárka meghatározása
  • Az énmárka építés lépései
  • Márkaelemek
  • Énmárka marketingkommunikáció.

Videó anyagok hossza: 1 óra 50 perc

Termékfotózás

(2 modul)

Laikusoknak, egyszerűen, hasznos trükkökkel, házilag is elkészíthető fotós eszközökkel!

A termékfotók elkészítése akár egy okostelefonnal is megoldható. A komolyabb fényképezőgépek is akkor használhatók ki jól, ha tudjuk, mire figyeljünk a beállításoknál.

  • Fotós alapok: néhány alapfogalom
  • A fény jellemzői
  • Fénymérés és fehéregyensúly
  • Esettanulmányok
  • Trendi termékfotók
  • Fotós eszközök készítése házilag
  • “Online Photoshop” egyszerűen 

Videó anyagok hossza: 1 óra 20 perc

SEO Szövegírás

hogyan írjunk a honlapra?

(5 modul)

Hogyan tudunk olyan szöveget írni a honlapunkra, amit a Google előkelő helyen hoz fel, és még a látogatók is szeretik?
Amit megtanulhatunk a tréningből:

  • Ki tudjuk választani, milyen kulcsszavak lehetnek értékesek.
  • Meg tudjuk írni saját honlapunk egy-egy oldalát.
  • Megismerjük azokat a technikákat, amikkel élvezetesebb, jobb szöveget tudunk írni, amellett, hogy SEO szerint is írunk.
  • El tudunk indulni nemcsak a keresőoptimalizált szövegírás, de a tartalommarketing útján is.

Hallgatói minősítés átlaga: 4,9 (Udemy, 2019. március)

Videó anyagok hossza: több mint 3 óra

Online tréning indítás

(3 modul)

Hogyan lehet online tréninget indítani?

A tudást megszerezni csak az első lépés volt… A hatékony továbbadáshoz adunk tanácsokat saját gyakorlatunkból.

  • Kinek való a tréningelés?
  • A tréner
  • A tréning tematika meghatározása
  • Az online oktatás formái
  • Hogyan tanulnak az emberek online?
  • LMS rendszerek
  • Webinárok
  • A tréning marketingje

Videó anyagok hossza: 1,5 óra

Marketing

az ötlettől a reklámozásig

(11 modul)

Marketing stratégia és marketing terv – gyakorlatok kizárólag gondolkodóknak! Mert van marketing a tukmáláson túl is…

  • A hallgatók a kurzus végére átlátják a profi marketing megközelítés lényegét.
  • Képesek lesznek a saját vállalkozásukat, annak jövőbeli irányait profin átgondolni.
  • El tudnak igazodni a marketing eszközök világában, tudnak választani, hogyan érdemes reklámozniuk.

Hallgatói minősítés átlaga: 5.0 (Udemy, 2019. március)

Videó anyagok hossza: 5,5 óra

Bolt marketing

(1 modul)

Hogyan érdemes boltot nyitni, ha hosszú távra gondolkodunk boltnyitásban? Miért mondhatjuk, hogy a bolt ugyanolyan márka, mint amiket a polcokon látunk?
Amit megtanul a tréningből:

  • Felépíteni a bolt, mint márka alapvető márkaelemeit, átlátni azok fontosságát.
  • Ötleteket kap, milyen eszközöket érdemes kipróbálni, ha igazán profi szinten akarja működtetni boltját.
  • Esettanulmányok segítségével mutatom be a bolt marketing fontosságát.

(A Marketing tréning egyik modulja.)

Videó anyagok hossza: 35 perc

Weboldal fotó

képválasztás és átméretezés

(2 modul)

A weboldal design-ját alapjaiban határozza meg, hogy milyen képek kerülnek az oldalra. Aki saját maga fejleszti weboldalát, jó, ha tisztában van a képválasztás szempontjaival.

  • “Határozd meg stílusod és ragaszkodj hozzá!” röviden a képstílusokról és a képválasztás hogyan-járól
  • Egy ingyenes “online Photoshop” használatának első lépései: képvágás, átméretezés és színkorrekció
  • BÓNUSZ: a webdesigner tanácsai profi fotósoknak – mikor tudnak igazán jó képet fotózni weboldalkészítéshez?

Videó anyagok hossza: 1 óra

    A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!


    Elolvastam és elfogadom az Adatvédelmi nyilatkozatot.


    Elolvastam és elfogadom a Részvételi feltételeket.

    Web-oldalunkat a reCAPTCHA és a Google védi!
    Adatvédelmi irányelvek | Általános Szerződési Feltételek

    X